Oguzela Kızlar nırmal mi bu durum bilemedm sağlıklı kese dedi 12 cm dedi bilemedm normal mi kalp atışını ne zaman duyarım
anneolmakneguzel_ Oguzela normal 6da gittim kese vardı 11cm, bugun gittim 8 haftalık hem kese hem benek göründü. Daha çok kucuk hemen gozukmuyolar
Oguzela Annekuzusu06666 betaya giç baktırmadım pazartesi bakacaz kan değerlerine evde test yaptm gittim göründü kese devlet hastanesine gittim öğleden sonra kan alınmıyormuş
buseay26 Oguzela devlet hastanelerinin makineleri daha eski olduğu için bebeği daha geç görebiliyorlar. Benim daha sonra gittigim özel muayenehanede dev ekran vardı orada görmemek imkansız gibi bir şeydi.
Oguzela anneolmakneguzel_ ( Bide şey dicem kan istedi pazartesi kandan snra gene gitmem lazım mı 10 gün snra gel dedi
Teacherlla Oguzela bugün aynısını ben de yaşadım az önce. 5+6 kese boyutu gayet iyi ama bebek gözükmedi. 2 hafta bekleyelim daha çok yeni dedi doktor
anneolmakneguzel_ Oguzela yok 10 sonra gitmeniz yeterli, merak etmeyin çok erken zaten gözükmemesi cok normal
Teacherlla Oguzela benim de o şekilde. Hatta 3. Gebeliğim ikincisini malesef kalbi durduğu için kaybetmiştik bunda da o sebeple çok endişeleniyorum
GZzzsss Bende keseyi gördüm bebeği görememiştim sizin haftanızdayken 7-8 haftada tekrar gittim çok şükür gördük daha çok erken stres yapmayın 🙏
buseay26 Teacherlla bana da kalbi durmuş denmişti kadın doğum acilde hemen yatiralim alalım dedi doktor. Aynı gün özelde kalp atışını duymuştuk. Allah kimseye yaşatmasın inşallah
Oguzela deletedmom43191 ben 8 olana kadar beklicem sanırım kalp atışınj duymadan eve gelmek istemiyorum