mihraninannesi55 Martta doğumum olucak ilk hamileliğim hemsireye verilcek olanları yazarmısınıız güzel anneler💗
Fatmadmr37 mihraninannesi55 zıbın, alt üst takım yada direk tulum olabilir. Şapka ve eldiven. Nohut battaniye koymuştum ben ve 1 adet bez.
Edanursoylu mihraninannesi55 1 hastane çıkışı Eldiven, corap, uzun kollu tulum, zibin, bez, şapka, battaniye 🌸gerisi ellerinin altında fazlalık 👍
NoName_ Fatmadmr37 ya bende 3lü takım aldım tulum içinde kısa kol zıbını şapkası. Kendinden eldivenli tulum o yüzden ekstra eldiven almadım çorap battaniye bez koyarım dedim yeterli mi yoksa tulumun içinebir kat daha giydirmek gerekir mi zıbın değilde alt üst. Nasipse ağustos benim ki
Cnsbrs Merhaba bende mart başında doğum bekliyorum ilk hamilelik benim de. Alt üst takım (çorap koymadım kendiliğinden ayaklı) İç zıbın Eldiven Önlük Şapka Alt açma örtüsü 2 bez Battaniye koydum
Cnsbrs Yedek 15-20 tane bez Alt açma örtüsü Pişik kremi 3 takım 2 tulum 2 eldiven 2 çorap 6 ağız mendili Biberon Süt sağma pompası Göğüs ucu kremi Anne sütü kaşığı Göğüs pedi Depend Islak mendik Bebek pamuğu
Fatma1042 Kızlar bana da bir arkadaşım hastane veya doğumhane soğuk olabileceği için hemşireye bir kalın bir ince iki battaniye koy dedi ben öyle yaptım bilmiyorum doğru mu ama
Fatmadmr37 NoName_ bence gerek yok canım ağustos zaten yeterince sıcak oluyor yeterli olur. Hastane odası da sıcak oluyor baya zaten terlemesin
mihraninannesi55 Cnsbrs aa evet doğru onlar da şart ama nolur nolmaz gibisinden hipp marka mama da götürün .ben götürücem diğer markalar bebeğe gaz yapıyormus anne sütüne en yakın olan hipp markaymış
Cnsbrs mihraninannesi55 doğru canım bende mama almayı düşündüm ama başta hastanede veriyorlar ya sütün yada bebeğin durumuna göre aldırcam