Senamstf Kızlar 10+5 haftalık hamileyim. Dün şiddetli bulantı ve kusma sebebiyle acile gitmiştim orda kan aldılar ve acildeki doktor kanımda enfeksiyon olduğunu beyaz kan hücresinin yüksek çıktığını söyledi. İlaç yazardım ama takipli olduğun doktorun baksın bir de dedi. Kendi doktorum da yarın tekrar kan vermemi istedi enfeksiyonun yükselip yükselmediğine bakacakmış. Çok tedirgin oldum internette enfeksiyon ile ilgili kötü şeyler de okudum 🥺 başına gelip de sağlıkla atlatan var mı bu durumu acaba 
brtg Senamstf canim şekerin filan yoksa yine internette araştir doktorunada sor dut kurusu kaynat ic sabah aksam🙂
Senamstf Baharkle çok geçmiş olsun ♥️ sanırım yarınki kan sonucuna göre antibiyotik başlayacağız biz de 🥺 umarım sağlıkla atlatırız bu süreci sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🥹🤲🏻