Kızlar bana yardımçı olun 21 aralık tarihinde son kez adet oldum ve 4 ocak 2025 tarihinde hamile kaldım az önce gebelik testi yaptırdım ve positif cikti. internette doğum tarihi hesapladım ve 28 Eylül’de doğaçak gibi gözüküyor , genelde bebekler kaçınçı haftada doğarlar? Daha erken gelebilir mi açaba? Doğum tarihi nasıl hesaplanıyor?