Kızlar merhaba , doğum yapalı 8 ay oldu düzenli adet gördüm ama bu ay adet görmedim testler negatif ama 5 gün önce ovülasyon testlerim pik olmuştu ve gebelik testi silik çıktı sonradan kan verdim negatif ertesi gün ovülasyonlar negatif çıktı gebelik testim de negatif çıktı ama adet olacağım gün hatta adetim geciktiği gün yumurtlama nasıl oldu ve o gün aşırı derece belim ve karnım ağrıdı dayanılmaz derece sabaha kadar ağrısını çektim çok kötüydü anlamadım ve hala adet olmadım sizce neden hamilelik olabilir mi şuan da da karın ağrım var 1 haftadır olacakmışım gibi ağrım var ama olmuyorum 10.günümdeyim
Eşimle de bi kere korunmasız ilişki oldu ama oda emin bende yani hamilelik olması için bi şey olmadı