Herkese merhaba ,Korbell çöp kovası kullananlar gerçekten memnun mu ? Evimde balkon yok bu sebepten dolayı alıp banyoya koymayı düşünüyorum ama iyi yorum da var kötü yorumda ,o kadar para vermeye gerek var mı kullananlardan yorum istiyorum arkadaşlar