Bebeğimin memeden emmek istemiyor 6 aylık olacak nasıl bir yol izleyip tekrardan tutturabilirim. İlk sıralar bir şekilde tutturup emziriyordum (silikonla ) bir ara benim hiç rahatım yoktu ve o süre zarfında emzirmeyip sağım biberonla verdim ondan sonra da hiç tutmak istemiyor denediğimde midesi bulanıyor gibi yapıyor ne yapacağım bilmiyorum :( yol gösterecek olan var mı yardımcı olacak ???