Annekuzusu06666 vajinal bakilmadi bana hic 2 gebeligimdede karindan gozuktu 6277 de doktor vajinadan baksam gorunur ama gerek yok haftayi bekleyin demisyi muhtemelen gec dollenmedir dedi sonra ise hep 1.5 hafta onden gitti bebiş.şimdi ise heran dogumu bekliyorum 38+2olduk bugun.kasilmalar var az az.hepimiz hayirlisiyla saglikla kucaklayalim yavrumuzu insallah.gebeligin ilk zamanlari hersey tamamen sabira dayali merak etmeyin en kisa zamanda piti piti kalp atislarini duyarsiniz sizde saglikla insallah 🤲🏻