Fatmaaaa41 Adetime 2 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Böyle olup sonra pozitife dönen var mı yumurtlamamım 12. Günüydü test yaptığımda
Feyurta Fatmaaaa41 benim dönmüştü adet günü negatif sonra pozitif oldu iki gün arayla beta da 156 çıkmıştı
Melike3506 Fatmaaaa41 adetime 2-3 gün kala erken gebelik testi yapmıştım negatifti. Pkosum var diye çok takılmıyordum 2-3 gün gecikiyordu bazen reglim 7 gün geçikmeyle kan verdim çarşamba 15.60 ile öğrendim. Bugünde 58.49 çıktı geç döllenmeydi sanırım. Geçikmeyi bekleyin 😇
Feyurta Selinselinselin erken gebelikle yaptım ilk negatifti 2 gün sonra hem erken hem kaset yaptım pozitif çıktı
elifselen24 Adetime 1 gün var test yaptım ve ikinci çizgi silik çıktı bi bakar mısınız arkadaşlar kan tahlilim de beta hcg 65 çıktı
Selinselinselin Feyurta hadi inşallah benimde bugun adet günü öğlen test yaptım ama negatif aslında belirtilerde vardı