Fatmayeni97 11ci haftada doktor 2.9 mm NT olcmustu ve Fetal DNA negatif cikti, 13cu hafta 2.7mm ve 14cu hafta 2.6mm olctu. Amniosentez lazim dedi. Boyle bir durum yasayan varmi? Sizce yaptirsam iyi mi olur. Biraz endiseliyim.
Kikiriki Fatmayeni97 yeni gördüm bende sonuç ne çıktı acaba fetal dna temiz olduğu halde mi doktor risk gördü
Fatmayeni97 Kikiriki Evet amma biz yaptirmadik. Detayli ultrasonum var 3 hafta sonra. Bakalim doktor ne soyleyecek.
Htc_2025 Fatmayeni97 iyi günler mesajını yeni gördüm detaylı ultrason a girdin mi bilgi verir misin bende aynı durumdayım testleri yaptırmadım
Fatmayeni97 Htc_2025 Merhabalar ayin 16si girecegim imsallah sizde guzel haberler alirsiniz DNA yaptirdinizmi?
Htc_2025 Fatmayeni97 DNA yaptirmadim canım ama içim içimi yiyor bende ayrıntılıyi bekliyorum 2 hafta sonra benim şuan kaç haftalık siniz