Arkadaşlar bilkentte şeker yüklemesi yaptırdım ama şöyle bişey var internette aç tok farketmez yazıyordu evden çıkmadan ağzıma bi lokma ekmek aldım midem bulanıyordu çünkü şeker yüklemesinde de aç mısınız diye sorduklarında açım dedim çünkü 1 lokma ekmekten bişey olmaz diye düşündüm üstüne bide 0. Saat tüple 1. Saat tüple karıştırmışlar doktora söylersiniz dediler bana
açlık kan şekerim 96
- Saat 103
- Saat 60 çıkmış açlık kan şekerim 92 nin altında olması gerekiyormuş o 1 lokma ekmek sonucu değiştirir mi 😂 kusura bakmayın uzun oldu ama bilgisi olan yazarsa sevinirim 🙏🏻