Gokyuzummm Kızlar geçen ay yumurtlama olmamış bende doktor öyle dedi aklıma takıldı acaba bende her ay mi yumurtlama olmuyor yoksa sadece geçen aya özel bir durummuydu bu yumurtlama olayı adetim çok düzenli değil ama çok düzensiz de değil
Mucizeem__ Gokyuzummm sizde polikistik yok mu acaba Beni de hep merak ettiğim mesela her ay adet görüldüğünde acaba onunla yumurtlama olmuş mu ya da olmamış mı şöyle diyim yumurtlama adete bağlı mı acaba
Gokyuzummm MelodyFairy ayy öylemi şuan içime su sertpnz ben de korktum acaba yumurtlama olmuyor diye mi çünkü Dr ilaç tedavisine başladı yumurta büyütmek için
denizbennn Mucizeem__ hayır yumurtalama olmasada adet görülür. Adet rahim duvarının dökülmesiyle olur onunla alakalı değil. Ben böyle biliyorum diyim
Gokyuzummm Mucizeem__ bilmiyorum ki polikistik var mı yok mu en son adet olunca doktor kan istedi dedi yumurtlama yok o yüzden çocuk olmuyor femera verdi bende sormayı unuttum acaba her ay mi yumurtlama olmuyor diye inşallah öyle birşey yoktur çok üzülüyorum
Meridaily Gokyuzummm kuzum kandan o ay yumurtlama olup olmayacağı belli oluyor mu pek bilmiyorum ama bana da adetin 4. Günü hormon testi yapıldı. Sonrasında yumurta takibine başladı doktor.bugün hatta muayene etti sağ yumurtalıkta gelişmemiş solda gelişmeye çalışan yumurta var. Bekleyeceğiz dedi 5 gün sonra bir daha muayene var. Yumurta takibine başlamadı mı doktor sende?
denizbennn Gokyuzummm ücretli çekiliyor öneml bir değerdir onuda yaptırmanızı tavsiye ederim. Pcos olup olmadıgınız yumurta rezerviniz daha net belli olacaktır
Meridaily denizbennn @Gokyuzummm ben devlette yaptırdım amh, adetliyken yaptırmanıza gerek yok onu herhangi bir zamanda bakılıyormuş. 1 gün sonra çıktı sonuç. Ama bu tahlilleri nerede yaptırdıysanız oraya sorsanız da olur çünkü laboratuvar farkı olabiliyormuş sonuçlarda. Antimüllerian hormon diye bir değer yok mu sonuçlar arasında bazen uzun şekilde de yazılıyor.
Eri denizbennn yumurta rezervi bazen çokta göstermiyor pcoslu dedi doktor ilk 0,8 çoktan Amh daha sonra 1,81 çıktı