1480 gr ile 2750 gr arası normal sayılıyor canım 32. Haftanın sonuna kadar. Ben de en son 32+2 de girmiştim doktora 2300 demişti kilosu. Eğer bahsettiğim aralıklardaysa bebeğin normal sayabilirsin 🙂 yumurta et süt gibi besinler bebeğe kilo aldırır ama bizim burda ana hedef bebiş tontiş olsun değil sağlıklı olsun. Çok kilolu bebek çok sağlıklı, az kilolu bebek sağlıksız diye bir durum yok. Herhangi bi gelişim geriliği yoksa tabiki. Fabrika değil ki bu tüm bebekler aynı boy ve kiloda çıksın 🤭