Bu bebek arabası katlandığında nasıl az yer kaplıyor o tekerleklerle mümkün değil😳 3 bebek arabası almış biri olarak sadece ve sadece kabin boy bebek arabasından yana oyumu kullanırım. İlk aldığım bebek arabası Mamas&Papas strada modeliydi, parası ağır ama kendisi travel sistemlere göre hafif olmasına rağmen yer kaplıyor oluşu bıktırmıştı, oğlum pusetten kurtulup oturur pozisyona geçince kabin boy aldım maxi cosi fakat onunda ön tutma barı olmadığı için binmek istemedi, son olarak chicco goody Plus aldım şu an severek biniyor diğer iki araba ise 2.bebiş için beklemede. Şimdi ki aklım olsa bu kadar parayı tek seferde cybex e bayılırdım😄