Haticee11 kızlar sabah ilk idrarla yaptığım ilk baştaki diğerini yeni yaptım silik çıkması normalmi bu kadar bıde troit ilacı HCG hormonunu yukseltirmi kafam karıştı ne dusunrcegimi şaşırdım adetime 5 gün var
tugces87 Haticee11 ikinci de belki çok su içmişsinizdir yoğunluğu azalmıştır ben de tiroid ilacı kullanıyorum hiç öyle bir etkisini duymadım
Haticee11 Cimcime30 inşallah vardır canım 🥹 silik çıkınca üzüldüm aynı marka ama hassaiyeti farklı olabilir mi
Haticee11 1tosbikannesi inşallah canım şu an yoğun kar yağışından cikamiyorum 3 yaşında oğlum var bi kaç gün bekleyim diyorum
Haticee11 Teşekkürler kızlar inşallah hayırlı haber veririm 🥹 bide internette ilaçlardan dolayı pozitif çıkma ihtimalini okuyunca baya üzüldüm troit ilacı kullanıyorum
Annekuzusu06666 Haticee11 bak o elinde testin aynısı aynı şekil bende hamile olduğumu öğrendim istersen atarımda o test asla yanlış sonuç vermiyor
Fatmaaaa41 Annekuzusu06666 ben burda çizgi göremedim benimde adetime 2 gün var test yaptım erken gebelik çıkmadı.yumurtlamam 12 gün. Kanda çıkar mı acaba ? Adetinize ne kadar vardı?
Haticee11 Annekuzusu06666 maşallah canimm hayırlı olsun sağlıklı ilerlesin inşallah 😍 kaç gün vardı adete bu testi yaptığında canım