Kızlar 15 haftalık hamileyim aşırı boğaz ağrısı ve griple uyandım süt içtim sıcak şeyler tüketmeye çalışıyorum ama ilaç içemeyemeyeceğimiz için aklıma zencefil ıhlamur geldi bi zararı olur mu?hamilelikte hastalanıp atlatan var mı? Doktorumu aradım zencefilin zararı olmayacağını söyledi ama yine de sizden de yardım almak istedim.Başka türlü nasıl geçer boğaz ağrısının yanında burun tıkanıklığı da var. Önerilerinize açığım.