Merhaba kızlar bugün 1 haftalık anneyim 🥹✨
Sabah 8 de yatışım yapıldı hastaneye ,doktorum öncelikle ultrason muayenesi yaptı suyumuzun azaldığını gördü .
Öğlen 1 sıralarında gelip beni aldılar onun öncesinde rutinler yapıldı tabi ki .
Titreyerek indim doğumhaneye ,korku doluydum böyle yaparsan doğum anını göremezsin tamamen bayıltırlar dedi hemşire korkuttu beni ben dua etmeye başladım içimden biraz olsun kendimi sakinleştirdim .
Spinal anestezi aldım iğneyi asla hissetmedim yet belirliyorum dedi anestezi uzmanı çoktan vurmuş 🤷🏼♀️
Sonra uzandım kollarım bağlandı vs doktorum geldi önce konuştu benimle başladığını söyledi.
Ara ara mide bulantım oldu ilaç aldım zaten o an hemen geçti .
Sonra o ses 🥹🥹🥹 meleğim gelmişti o an dünyam durdu sanki sesi en güzel sesti kulağımda bana gösterdi doktorum bembeyaz bir bebekti ,doktora direk saçı var mı diye sordum o halde 😁
Çekim yaptık bebeğim ben doktorum 👼🏻😬
Sonra babasına götürdüler bebişimizi çok sürmeden bende yukarı çıktım sesini duyduğumdan beri hep ağladım 🥲
3 saat sonra yürümeye kaldırdılar çok güzel yürüdüm sürekli yürümek istedim hatta ağrım oldukça ağrı kesici aldım hastaneden çıkana kadar 1 gün hastanede kaldık evimize geldik miniğimizle 💝
İlk üç gün çok zordu çok ağrım oldu maalesef gaz sancım da vardı ama şuan çok şükür iyiyim .
Eşim en büyük şansım destekçim 🥺
Allah isteyen herkese nasip etsin anneliği çok sevdim 🙏🏻