Maralllmm ahh malesef normal.. ilk hamileliğimde 12.haftamda başladı ve doğurana kadar şiddeti artarak devam etti malesef. Hamilelikle beraber kemiklerin genişlemesiyle alakalıymış. Doğumdan sonra ortopediye gittiğimde doğuştan kuyruk sokumumun yamuk olduğunu da öğrenmiştim bi de tabii…. İlkimde doğurana kadar yatalaktım diyebilirim, oturup kalkmak yatakta sağa sola dönmek için birilerine ihtiyaç duyuyordum. Şükürler olsun şimdi tekrar hamileyim yine ağrım var ama ilk hamileliğimdeki gibi dayanılmaz şiddette değil