Bende pazartesi günü oldum dün akşama kadar hiç yoktu dün akşam başladı peceteye geliyor kanama adetmişim gibi ve bir kaç parça geldi kasık agrimda vardı dün akşamdan beri doktorum çok çok büyük kanaman olmadığı sürece olmasida olmamasida sorun değil demişti