CattWomann bende var aşırı memnunum. İlk çocuğum 4 yaşına geldi, ben 3 yaşındayken almıştım. Çünkü travel ve kabin boy bebek arabasında rahat edemiyordu, uyuduğunda bacakları sarkıyordu. Uzun yürüyüşlerde vs yoruluyordu.
Vagon araba kamp arabası gibi zaten. Havaalanında bavulları taşırken, denize ve pikniğe gittiğimizde eşyaları taşırken bile kullandım. Özellikle avmlerde çocuk yorulunca hemen içine koyuyorum. Oyuncaklarıyla oynuyor, tablet falan izliyor içinde.
İnşallah 6 hafta sonra kızım da doğacak. İkisini de arabaya koyup gezmeye rahat rahat gideriz diye düşünüyorum.