Adenin_annesi1 Merhaba anneler şehir hastanesinde doktor neşe yücel’e giden doğum yapan var mı acaba nasıl bir doktor doğumları falan süreç nasıl ilerliyor onda
simge201 Adenin_annesi1 üstte kalsın bende merka ediyorum. Normalde özel hastaneye gidiyordum ama doğum fiyatları çok artmış. Devlet hastanesinde süreci merak ediyorum
_damlaa Ben bir kere gittim ikili test için ikiz gebelik olduğu için doktor hanim yoktu asistanlar vardı