bsr0557 canım en başından beri kese etrafında kanama alanım vardı. 12. haftamda bu alan aktifleşti, kırmızı kanamalar yaşadım. 22. Haftamda kanamaya dair her şey geçti. Şu an 29 haftalığım şükürler olsun. Benim sürecim biraz uzundu, çoğu kişide çok kısa sürede gittiğini görüyorum. Demem o ki seni korkutmasın, ben en ağır olanını yaşadım ona rağmen şükürler olsun bebeğim benimle 🌺