333444555 Deneyimli annelerim oğlum 1 aylık hepatit aşısı oldu ancak bir kaç gün içinde yüzünde sırtında göğsünde minik minik sivilceler çıktı geçmiyor bu durumu yaşayıp bi çözüm bulan var mı
Baharoloji 333444555 aşıdan olduğunu zannetmiyorum evinizin sıcaklığı nasıl fazla mı giydiriyorsunuz yenidoğan döneminde oluyor genelde 4. Aya kalmadan geçiyor
Birkucukprens1 333444555 aşıyla alakalı değildir bu durum yenidogam döneminde sivilceler olur ve geçer gider çok normal ayrıca kat kat giydirme de sivilce yapabilir
333444555 Baharoloji 2 kat bazen yelekle birlikte 3 kat giydiriyorum 38 günlük oğlum 4 5 gündür yüzünde çıktı öncesinde yoktu. Belki aşkıyla alakalıdır diye düşündüm
333444555 Birkucukprens1 kendiliğinden geçmesini mi beklemeliyim yoksa ebeye sorsam Krem önerir mi acaba
Baharoloji 333444555 kendinizden bir kat fazla giydirmeniz yeterli çok kalın geldi isiliktir muhtemelen