Kızlar merhaba. Artık biliyoruz ki doğum yaptıktan sonra her özel hastanede ilk 28 gün bebeğe yapılan tüm tetkikler ücretsiz. Fakat eğer ki özel muayenehaneye gidiyorsak, doğumu yaptığımız hastanede de SGK geçerli olmadığından direkt olarak doktorun anlaşmasıyla doğum yapıyoruz. Bu şekilde özel muayenehane hastaları da ilk 28 gün bebek kontrollerinde ücretsiz mi oluyor? Çünkü özel muayenehanede doktor ilaç yazmıyor mesela, yazdığı ilaçları sgk karşılamıyor. Ee ilaç dahi yapılamıyorsa doğum durumu nasıl işliyor merak ediyorum.