secilertu korkutmak istemem ama 5 gün önce 40+2 de 1cm açıklık vardı yumuşama da vardı sabah 9.30da suni sancı ile başlatıldı ilk 1 saat sıkıntı olmadı sonra hafif sancılar gelmeye başladı bem yürüdüm sürekli çömel vs arada bir çatı muayeneleri çok bir gelişme yoktu saat 16.00 da suyum geldi ama öncesinde az nişan geldi sonrasında kendi sancılarım başladı 3 dk ya bir düştü ama ben dayanamıyorum nefes alıp vermek zorladı bi çorba içtim su az az ona rağmen halim kalmadı akşam 9.30 a doğru ağlayarak sancı çektim sancı sıklığı azaldı ama her girdiğinde dayanılmaz oldu artık sezeryan olsun diye ağlamaya başladım Dr geldi en son çatı muayenesi yaptı ama hiç ilerleme olmamış ben sezeryan istiyorum dedim acil ekibi topladı ve kurtuldum spinal sezeryan ile ameliyathaneye hiç bu kadar sevinerek gideceğimi düşünmezdim belden iğne vurulmadan önce bile sancım girdi beklettim sonra iğne vuruldu ayaklarım ısınmaya başladı hemen sırt üstü yatırdılar hafif hissediyorum dedim o an ya bayıldım ya da ilaç verildi ama bi uyandım bebeğimi gösterdiler o an ağladım sonra bebeği götürdüler beni dikmeye başlamışlar hiç hissedilmiyor tepeden görüyorum sanki başkasının vücudu dikiliyor. Bugün 5 gün oldu rahatladım sağlık ocağına gittik her şey yolunda şükür ❣️ darısı başınıza.
Şahsi fikrim açılma ilerlemez ise zorlamayın ben hem normalin hem sezeryanın ağrısını çektim bünyeye göre değişir belki de