caglaoztrk 32den sonra dönen bebişler var mı acaba? Düşük ihtimal diyorlar kendi doktorum 34e kadar zamanı var diyor. 33deyim sanki hala almadı ayaklarını aşağıda hissediyorum 🥲
gmz0007 caglaoztrk ben son dk dönen bebekler biliyorum neden doktorunuz bu kadar erken bir hafta söyledi acaba
caglaoztrk gmz0007 hiç bilmiyorum ki sezeryan olma ihtimalim de var o kadar normale odaklıyım ki hiç ihtimali aklıma getirmemeye çalışsam da bebişin makat geliş olduğu hep aklımda 😅
Dilamser Benim 2gebeligimde bebek tersti YouTube video gördüm bu şekilde egzersiz yapın bebek kendi dönecek diyordu bende onu denedim ise yarayacagini hiç sanmıyorum ama bebek döndü normal doğum yaptım.
mrvmir İlk gebeliğimde oğlum dönmediği için sezeryan günü vermişti doktorum son kontrole gittiğimde de bebeğin döndüğünü gördük ve normal doğum yapmıştım doktorda çok şaşırmıştı 😅37.haftada döndü
Larraa Benimki 30 da dönmüştü. 32 de kanala yerleşmiş bile baya aşağıdaydı. Bugün kontrolde 34+4 olduk daha bir aşağıdaydı. Bizimki bir an önce gelmeye meraklı 🙄🩷