Sivasta Sadullah beye gidiyorum 2 aydır adam beni bıktırdı bi detaylıya gideyim dedim demediği laf kalmadı adamın diyo testleri yaptırdın mı dedim yaptırmadım senin gibi hastalara bakmıyorum ben de neyse zaten özeldeymişsin niye geldin sizi de buraya şutluyorlar 😂😂 la havlee diye diye geçti ilk muayene bir de öyle bi korkuttu beni neyse bu ay gittim şükür ilerleme olmamış gözümü korkuttuğu şeyde ventrikilomegali var dedi 8mm aynı kalmış öyle hatta daha kısa ölçmüştü aa dedim küçülmüş o zaman hocam yiioo deyip tekrar genişten ölçüp öyle kaydettirdi 😂😂 istiyor ki asla iyi düşünmeyeyim neyse şeker ölçümü yaptırdın mı dedi dedim yok daha gitmedim kontrole bi tur da ona azar yedim bebek öndeymiş biraz 1-2 hafta. Testi de yaptırdım temiz çıktı normalmiş biliyordum ama bi yandan ben uzunum eşim uzun çocuk minyon olacak değil hamdolsun beslenmeme de dikkat ediyorum. Velhasıl bugün buraya yazmışlar perinatoloji takip etmeye başladıysa doğumu o yaptırıyormuş falan ben kaçacaktım doktordan bu zorunlu mu şimdi 🥲