duyguu11 Temmuz bebeği için 3 ince müslin yeter mi? 2 tane daha ince müslin almayı düşünüyorum yoksa onun yerine 4 katlı mı alsam? Yoksa 4 katlının işlevini penye battaniye görür mü?
rumikaa duyguu11 bende burda bekleyeyim mart annesi olacağım inşallah bende 3 tane Müslin aldım yeterli midir acaba
dilaradoyan duyguu11 kalın müslin alacağınıza bencede penye battaniye daha mantıklı. Kızım haziranda doğmuştu ikinci doğumumda mayısta olacak. Yaz sıcağında uyurken üstüne ya da bir yere gitmişsek terlemesin diye altına, hatta alt değiştirmeye banyo sonrası kurulmaya bile kullandım. Ama bu işlevi inceler görüyor. Kalın bir şey istiyorsanız müslin almayın derim
Kaderglll duyguu11 bende 3 tane çift katlı müslin aldım 2 tane 4 katlı olarak toplam 5 olmak üzere yeterli gördüm su anda 4 katlıları ilk defa aldım ama bayıldım ilk çocuğuma da o kadar almıştım yeterli gelmişti
Kaderglll duyguu11 penyede olabilir ama bence 4 katlı müslin işinizi her türlü görür müslinler hava alabildikleri için terletme vs de yapmıyor Banyo sonrası da rahatlıkla kullanabilirsiniz ama penye için öyle düşünmüyorum yazın özellikle penye yerine müslin cok iyi oluyor
esra34_ dilaradoyan bende Haziran’da doğum yapicam 2 penye 1 muslin yeterli olur mu sence oğlum Aralık bebegiydi kisliklari var
duyguu11 dilaradoyan peki 75×75 100×120 arasında çok fark var mı hangisini tercih edeyim? Kullanım alanlarına baktığımda 75×75 yeter gibi düşünüyorum ama tabi tecrübe edemedim daha
hamcokelek33 dilaradoyan merhaba benim doğumum da mayısta olacak inşallah, nevşehirde yaşıyorum bi tık serin oluyor. 1 müslin 1 penye aldım sizce kaç tane daha alayım ilk etap için
dilaradoyan esra34_ sık yıkarsanız yeter bence. Yani bende sürekli çamaşır yıkanıyordu her şeyi yetmişti o yüzden. Ama müslini çok kullandım bana 1tane yetmezdi. Çantama bir tane attım yaz olduğu için çok dışarı çıkmıştım, evde 2 tane minimum 3 tane anca yetmişti. Benim deneyimim böyle tabi herkesin her ürünü kullanma pratikliği farklı oluyor
Kaderglll Her alanda kullanabilirsiniz size kalmış ben Banyo sonrasında yada yazın üstüne terletmeden hava alabilecek bir örtü ne tek katli kadar ince nede penye kadar kalın benim baya beğendim
minkmom_25 duyguu11 bence dört katlı da bulunsun yanınızda. Hatta doğum çantamızda kalın battaniye ve penye battaniye Fe olmak zorunda. Bebekler ıslak olduğu için ilk etapta kalına sarıyorlar
ttazeannee duyguu11 kızım haziran ayında doğdu müslin örtüler elim ayağım oldu bende dört tane vardı yeterli oldu Bi tane de dört katlı vardı. Müslin örtü kalp ben 🫶🤣
duyguu11 ttazeannee dört katlıyı çok kullandınız mı ne olarak kullandınız? Bir de ölçü olarak 75×75 ya da 100×120 çok fark eder mi?
ttazeannee duyguu11 hastane çantası için soruyorsanız bir penye birde kalın Bi tane alın ne olur ne olmaz diye
ttazeannee duyguu11 dört katlıyı akşamları serin havalarda kullandım 100100 ya da 100120 tercih ettim diğerleri küçük kalıyor bana göre
Edafmo duyguu11 bir tane 4 katlı olsun bence serin akşamlarda örtmek için dışarıda falan. ben ince müslini yine bi 4-5 tane tek katlılardan al derim. ilk bebeğimde çok müslin kullandım şimdikinde de alacğaım
Edafmo duyguu11 ilk zamanlar 75×75 de yeterli ama uzun süreli kullanmak istersen büyükler daha iyi tabii
dilaradoyan hamcokelek33 2penye 3müslin yeterli olur bence sık çamaşır yıkanacaksa. Bebekler çok kusuyor çünkü çabuk kirlenebiliyor