3prensAnnesi_ gkceeclkk doktor ne dedi, iyi mi normal mi değil mi ancak o bilir :) benim ilk oğlum 36+5de 3550ydi ikinci oğlum 38de 3470di .. İlk oğluma fazla demişti dr haftasına göre şekerim vardı onun etkilediği söylendi..ikinci için normal dedi
Kbra1012 alpege_ bana da 35 de 2 hafta önden gidiyor dedi şekerim de var bugün 37 olduk normal dedi bende çok takmıştım ama takmayın hiç