Ben geçen ay İkili test için Göztepe Şehir Hastanesi’ne gittim sonuç düşük risk dedi bugün az önce aradılar haftaya rutin kontrol için gelmeniz gerekiyor 18. hafta değerlendirilmesi yapılıyor dendi kan alınıyormuş bebeğe bakılıyormuş ve Perinatoloji tarafından yapılıyor bu ne oluyor ben bunu anlayamadım yani üçlü test vs bir şey de demedi