Esragediz Kızlar bilerek geciktiriyordum betayı stres olmaktan korkuyordum sonunda verdim bat 3 Şubat durum nedir sizce iyimi bu sonuç ☺️🙈
1tosbikannesi Esragediz ay maşallah hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸🥹