nurmltli61 inşallah inşallah 🤲🏻 normalde orada doğumum olacaktı ama biz Sakaryaya izine geldik 23. Haftamda ve burada kaldım acil serklaj falan atıldı burada üniversite hastanesi prof perinatoloji takipliyim Tekirdağa geri dönmedim 🥲 2 aydır burada ailelerin yanında yaşıyorum