Elif5361 Merhaba kızlar 33+2 Haftalığız sanki dün bugün daha sakin kıpırdıyor hissediyorum ama tekme şeklinde değil ondan önce baya baya acıtacak dereceydi sizler ne durumdasınız var mı haftası aynı olan ? 🌸
seyma0661 Elif5361 benimde iki gün önce çok sakindi genelde de sakin ama dün gece sabaha kadar uyutmadı günleri günlerini tutmuyor muhtemelen 😂 bugün hareketli bugün sakin 34+4deyiz
ozgmom Elif5361 33. Haftaya girmemle hareketleri durağanlaştı. Suan 33+6 yız Daha çok gece hareket ediyor. Eskiden neredeyse hiç durmuyordu şuan bir iki vurup ya da yer değiştirip susuyor. Çarşamba kontrolüm var soracağım bakalım.
Elif5361 seyma0661 Normal o zaman ya alanları daraldığı için sanırım hissediyorum birşeyler oluyor ama tekme değil 😁Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin vaktinde ♥️
Elif5361 ozgmom Bende o durumdayım 33 e girdim aynı bahsettiğiniz gibi hareketi hissediyorum gün içinde ama 32 de daha farklıydı sorarsan bana da yazar mısın 🌸