gezenbiri Yenidoğan uyku tulumu sizce gerekli mi? Tecrübeli anneler cevap verirse sevinirim subat sonu gibi doğacak bebişim
Baharoloji gezenbiri ben büyük aldım 2-3 yaş kollarını bağlıyorum birbirine kundak olmuştu :) bacaklar zaten serbest öneriliyor
Edafmo gezenbiri almayın bence. zaten yarım kundak yapıyor olacaksınız muhtemelen. Şubat 7de kızımı doğurmuştum, zaten kaloriferleri neredeyse sonuna kadar açmıştık e üstü de uzun kollu zıbın üstte uzun kollu ayaklı takım ya da tulum derken gayet yeterli oluyodu. Uyurken de gece ya da gündüz yarım kundak ypaıp battaniye örttüm yetti
gezenbiri tugces87 İlerde giyeceği uyku tulumunu aldım ben de ama doğduktan sonraki giyeceğini almadığımı farkettim çünkü almalı mıyım bilmiyorum😂 ama hep şu aklımda kaldığı için sanırım bebekler bizden bir kat fazla giymeli kundak yapınca bir kat fazlası oluyor dedikleri için
tugces87 Edafmo yarım kundağı neyle yapıyorsunuz çok acemi olarak soruyorum 😅 ekstra ne almak geekeir ben de bilmiyorum
Edafmo tugces87 ben yarım kundağı tek kat müslinle yapıyordum, çok serin olursa penye battaniyeyle :)
cansudny büyük ebat müslin alabilirsiniz. (caretta veya tinylamb) ama uyku tulumu alacaksanız da kesinlikle kalın almayın. zaten oda sıcaklıkları idealdir.
Edafmo tugces87 açıkçası çok gerekli bişey olduğunu düşünmüyorum ya, ilkinde dediğim gibi müslinle yarım kundak yaptım, ikinci bebeğimde de öyle yapacağım :)
Bebisiminannesii gezenbiri ben uyku tulumu aldim, ilk bebegimi uyku tulumu ile buyuttum, kundak sevmiyordu, buyuk ihtimalle bunuda kundaklamam,uyku tulumunda uyur,yorgan battaniye riskli