seda4460 Kızlar selam adete 8 gün kala kan testi yaptırdım ve değerim 0,2 çıktı. Eğer bebiş olsaydı ve erken olsaydı yani daha çok erken olduğu için doğru sonuç çıkmadı desek bile değer yine de biraz yüksek olurdu dimi bu kadar düşük olmazdı
Selinselinselin seda4460 hiç bilmiyorum ama predictor early var 6 gün önce bakan onu deneyin pozitif derse kan verin bence
ArasveAnnesi21 seda4460 benim adetim 17 gün müydu neydi gecikti kan testi verdim 96 çıktı eğer şüpheniz varsa biraz daha bekleyin geç döllenme vs olabilir
Edafmo seda4460 Benim testte çok çok silik çıkmıştı, reglime de bi 3-4 gün vardı beta hcg 23 çıkmıştı canım. Sanıyorum seninkinin de biraz daha yüksek olması gerekirdi ama emin dğeilim.
Melike3506 seda4460 7 gün gecikme ile kan verdim 15.6 ile öğrendim geç döllenme büyük ihtimalle dediler. Gecikmeyi bekle canım bence
Toticik 30 ekımde kan vermiştim 0 çıkmıştı direk ama 10 kasımda ateşlenerek hastaneye kaldırıldım ozaman değerim 242 çıkmıştı ve adetimde geçikmemişti bence biraz daha bekleyin tekrar kan verin gidip insallah tez zamanda hamile kalırsınız 🙏🏻