anneyim9 son günlerin tadını çıkarmaca diyelim 😀 ikinci çocuktan sonra her şeyden bir süre uzak kalacağımı düşünüyorum. O yüzden şimdilik biraz daha özenli 😂😂 ilk aylarınızdasınız sanırım. Ben de öyleydim. Son 2 aydır elhamdülillah. İnşallah sizin de tez vakitte geçer gider de ağzınızın tadıyla güzel güzel yer içersiniz 🥰