altink Aynı sebepten 19 Mart sabahı sezaryen oldum 🥲 Sizin yine açıklık vs varmış ama bende hiçbir şey yoktu maalesef o yüzden kilosunun da fazla olması sebebiyle riske girmemek adına sezaryen kararı aldık , oğlum şu an yanımda uyuyor 😍 Ama bence açıklık da varsa suni ile normal doğum deneyin , inşallah işiniz rast gider de kolaylıkla doğurup kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🙂