Sahirenur Kızlar merhaba , çatlatma iğnesinden sonra doktor progesteron da vermişti bebeğin tutunması için oluşacak hamilelik durumunda , ilaç bitti 14. Gün bugün gelen giden yok dün test yaptım erken gebelik negatif ..
Ftmnur11 Sahirenur evet.ilk test 10.gun yaptığım.alttaki de bugün sabah yaptım İğnenin etkisi gecmemistir diye düşünüyorum.igne gününü saymıyorum 12.gun bugün
Sahirenur Ftmnur11 normalde 14. Gün varsa da yoksa da çıkar diyorlar canım sen 2 gün sonra tekrar yap , varsa zaten daha belirginleşir adet olmazsan da direk kan ver ben testlerde hiç görmedim önceki iğnemde 24. Gün adet oldum 🙁
Ftmnur11 Sahirenur ben oncekinde 16.gunde olmuştum.seninki baya gecikmiş Kaç yumurta vardı senin bu sefer ? femara mi kullandin ?
Ftmnur11 Sahirenur benim de oncekinde sağda 2 yumurta vardı Bu seferde yine sağda 1 yumurta oldu Femara ve ovitrelle kullandım bende.hayirlisi olsun hepimiz için.insani bunaltan bı surec 🫤