Rabia_Han_Dikmen97 Kızlar 3 lü taramada açık spina bifida değerinin yüksek çıkması yaşayan var mı internetten araştırdım omurga sorunu sanırım doktor ayrıntılı ultrason in prinotolojiye sevk verdi
0506asaf Rabia_Han_Dikmen97 ben yaptirmadim ama takip ettiğim bi doktor var 3 lü test için eğer üzülmek istemiyorsanız bu testi yaptırmayın diyor genelde yanıltıcı sonuç veriyormuş 2 li testte bi sorun cıkmadıysa yaptırmayın diyor sürekli
Damla_g28 Rabia_Han_Dikmen97 kız üzülme yanılma payı çok yüksek ben yaptırmadım ama çevrem hep öyle dio
Rabia_Han_Dikmen97 0506asaf ikili temiz çıkınca gerek varmı 3lü ye diye sordum doktora yaptırmamız lazım istemiyorsan imza atman lazım dedi bende yaptırdım
Aslaninannesi_ Folik asit kullanmış mıydınız sanki bu hastalık folik asit eksikliğinde çıkıyordu . Ama kafanıza takmayın 3 lü tarama testinin doğruluk payı yokki boşu boşuna yaptırıp kendinize strese sokmuşsun canım
bulutsm İkili test yaptırmış mıydınız? Doktorlar genel olarak üçlüyü önermiyor doğruluk yüzdesi düşük olduğu için. Eğer ikili testin temiz çıktıysa çok endişelenmeden perinatolojiye gitmeni öneririm:)
Rabia_Han_Dikmen97 bulutsm ikili temiz çıktı içim rahat ama şükür sevk verdi perinatolojiye pazartesi gidecem inşallah
Aslaninannesi_ Rabia_Han_Dikmen97 internette bas bas bağırıyor çoğu doktor 3 ki test kesinlikle yaptırmayın kesinlikle sorunlu çıkıyor diye ikilin temiz çıktıysa sorun yoktur