Ezgidefne 19 Ocak’ta düşük yaptım. Kürtaj olmadım, kendiliğinden düşük oldu.. Kanama 5 gün sürdü. Dün düşükten sonraki 15. Gündü; kanama başladı. Regli oldum sanırım. Kendiliğinden düşük yaptıktan 15 gün sonra regl olan var mı normal midir
Seda5892 Ezgidefne bende öyle sanmıştım kanama durduktan sonra tekrardan kan gelmeye başladı adet oldum sandım ama değilmişim Doktorum 40 güne kadar kanama olabilir adet değildir dedi. Düşük sonrası ilk adetim çok şiddetli bir sancı ve kanama ile olmuştu
Ezgidefne Esrayusuf 10 gün sonra doktor kontrol etti hiçbişey kalmamış rahim tamamen toparlanmış dedi ultrasonda