Dlnmscc Kızlar dün ufak bi tartışma yaşadık esimle biraz sol kasıgım aradı 6+4 üm bu dönemlerde olması normal mi birde bi kavgadan bişeyden zarar gelmez demi bebişe sonuçta neler yasayanlar var
Aleyysss000 Kasık ağrısı rahim büyüdüğü için bu haftalarda normal ama tabiki bu şiddetine bağlı. Dayanılmaz ve uzun süre geçmeyen bir ağrı durumunda doktora başvurmak gerekli.