1hamle Kızlar normalde çok hareketli ama 2 gündür bir azalma ve yavaşlama hissediyorum normal mi acaba 36+3
Turkan34 1hamle gün içinde 10 defadan az hissediyorsan bir doktora görünmen iyi olur en azından için rahat olur kndini bu aralar çok yorduysan oda yorulmuş olabilir
Kursatsmommy Normal canım bebek büyüdükce hareketleri kısıtlanıyor suan 37+6 yım eskisi gibi hareketlerini özledim 🥹🥰 ama yinede çok kafaya takıyorsanız doktora gidin ☺️
1hamle Turkan34 10 dan daha fazla hareket ediyor ama öncesinde çok hareketliydi o yüzden endişelendim