Mutlulukgeldi ben Türk kahvesi müptelasıyım her gün bir tane muhakkak içerim ama hamile olduğumu öğrendiğim de bıraktım; çünkü yediğimiz besinler çocuğa da gidiyor ya çocuk kafeini atamıyormuş, yazık ne gerek var 😊 çok canım çekerse haftada bir sütlü kahve içiyorum, çayı bile bıraktım, ıhlamur veya nane limon içiyorum