Kızlar sol kaşık ağrım var tatlı tatlı böyle bazen daha yoğun bir ağrı daha çok küçük 4 haftalık ama dış gebelik falan olabilirmiş bu ağrılar bu tarz yaşayan bişi var mı kan tahlilim iki katına çıktı beta ilk yaptığımda 456 iki gün sonra 866 çıktı Salı günü usg gidicem ama bu ağrılar gebelikte sorun olduğunda olur mu