Kızlar selam 8+2 hamileyim ama ultrasonda 7+6 gözüküyor. Geçen cuma doktora gittim kalp atışı için var ama rahim geri atıyor tam duyulmuyor haftaya gel tam duyalım dedi. Bugün tekrar gittim yine var ama tam duyulmuyor rahim geri atıyor haftaya gel dedi geçen haftada aynı şeyi söylediniz dedim 2 hafta sonra rutin kontrole gel dedi bu defa. Hiç duymadık değil duyduk ama kesik kesik yani daha önce 2 gebelik yaşadım biri düşük biri kürtajdı ikisindede güpgüp güçlü duydum bu sefer niye böyle anlam veremedim aynı durumu yaşayan var mı başka doktora gitmeli miyim?