Ynckpgn Kızlar dün kan verdim sonucum aşağıdaki gibi çıktı adet günüme 3 gün var sizce normal mi bana az geldi biraz
Allyya Ynckpgn 2 3 gün sonra bidaha kan verin doktora boşuna girmeyin kendin takip et 1 2 hafta sonra gidebilirsin doktora kese görünmüş olabilir o zaamana
Ynckpgn Allyya Takip ederim ama etken gitmem geleriyor doktora iki kürtaj geçmişim var doktorumda olursa erken gel demişti teşekkür ederim
Edafmo Ynckpgn adet tarihine daha varmış o yüzden normal bence ben 3-4 gün vardı kan verdiğimde 23le öğrenmiştim şimdi 2 yaşında kızım :')
ftmdyn22 Ynckpgn adetime 3 gün kala verdim 181 çıkmıştı normal bence ama önemli olan 2 günde bir 2 katına çıkması 😌genellikle adet tarihi geçtikten sonra çok yükselme oluyor adetin geçtikten sonra yap bence tekrar tahlil
Morrinah Ynckpgn kız ben regle 4 gün kala 5,2 ile öğrendim birden yükseliyor korkma bitanem 🥹🥹🥹🥹 hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağımıza alalım
Ynckpgn Morrinah Bugün tekrar kan verdim ama iki katına çıkmamış iki gün önce 42 ydi şimdi 53 sağlıksız galiba