ESG61 ilk gebeliğimde adetten hemen sonra hamile kalmıştım. 4. Haftada bile koca kese vardı. İkinci hamileliğimde normal yumurtlama zamanından bile 1 hafta geç hamile kaldım. (Takip ettiğim için biliyorum) Keseyi bile geç gördük doktor takip edelim kese biraz minik dedi şimdi 14 haftalık gebeyim. Merak etmeyin olabiliyor