Hilosss59 Merhaba 7 ayda test yaptırcam dahiliye hangi testlere bakıyordu bilen var mı tsh hatırlıyorum bi tek doktorum söylemişti kağıdı kaybettim🥺 şimdi uzaktayım
mucizemom8 Hilosss59 ben gebelik istediğimi söyledim siz de söyleyin hepsine bakiliyor benim d vitamini B12 ve demir eksikliğim çıktı onun için ilaca başladık sizde gebelik istiyorum derseniz o genel olarak bakıyorlar zaten
deletedmom43191 Hilosss59 dahiliye genelde tüm testleri yapar fakat gebeyken yapıyor mu onu bilmiyorum kadın doğumda yapar tüm testleri
Seraymesut Hilosss59 folik asit almaya başlamayı unutmayın gebelik istiyoruz onun testler yapılmasını işte yaparlar