Babyloanding ah canım bende böyleydim benimde 7 de başladı 10 da hafifledi. Şimdi 12+4 teyim hafif var.
İnşallah seninde çabuk geçer🙏🏻Çok yağlı salçalı yeme, kuru beslen. Elma yiyebilirsin, elma bana çok iyi geldi her akşam elma suyu içiyorum kendim sıkıp , bunun iyi geldiğini geçirdiğini düşünüyorum, istersen dene sende. Pazardan 7/8 kilo elma alıyoruz artık her hafta🙈