Ben de aynı durumdayım. Bugün itibarıyla 39+4 haftalık. Geçen pazartesi dr cuma gel nst bakarız olmazsa yatış yapalım suni ile doğumu deneriz demişti. Bugün gittim. Bir hafta daha bekleyelim sen hareketlerini kontrol edersin dedi. Gelecek cumaya kadar süre tanıdı. Ben de tedirginim bu kaka yeme mevzusundan dolayı. İnşallah bir sıkıntı olmadan sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım.